Electronic Arts: vége az Ultimate Team dinamikus nehézségi szint-perének
A kiadó elhatározta, hogy többet nem fogja alkalmazni az évenként megjelenő sportjátékok pénzfejő Ultimate Team módjában a dinamikus nehézségi szintes finomhangolási technikáját. Korábban volt egy polgári peres eljárás az Electronic Arts ellen, és eszerint a dinamikus nehézségi szintes technológiájával a sportjátékok elvileg csalhattak, amivel a játékosokat arra kényszeríthették, hogy vegyenek lootboxokat az Ultimate Team módokban, amit ma már mindegyik sportjátékukban megtalálhatunk (FIFA, Madden NFL, NHL…). Az eljárást viszont a felperesek megszüntették. Az Electronic Arts aztán a weboldalán írt a témáról. Az EA szerint kritikus fontossággal bír számukra, hogy fair játékmenetet kaphassunk, és ezt minél transzparensebb, átláthatóbb módon szeretnék érvényesíteni a játékosaik irányába is. Korábban is már mondták nyilvánosan, hogy semmilyen dinamikus nehézségi szint-finomhangolást (innentől csak az angol rövidítést, a DDA-t írjuk erre) nem használtak a… Olvasd tovább... Electronic Ar...
- Hirdetés -