The God Slayer: a fejlesztők nem nagyon szeretnének MI-t használni!
A Pathea Games úgy gondolja, hogy nem szabad a ló túloldalára átesni a mesterséges intelligencia használatával kapcsolatban. A The God Slayer a kínai Pathea Games (My Time at Portia, My Time at Sandrock, illetve a franchise készülő harmadik része, a My Time at Evershine) következő nagy projektje. A The God Slayer-rel a stúdió egy érettebb, nyílt világú steampunk akció-RPG-vel állítja maga elé a kihívást, nem is beszélve arról, hogy a Unity-ről az Unreal Engine 5-re váltott. A WCCFTech nemrég interjút készített Wu Zifeivel, a Pathea Games alapítójával és kreatív igazgatójával, hogy többet megtudjon a játékról. A beszélgetés során az oldal a stúdió álláspontját is megkérdezte a generatív MI-eszközök használatáról a játékfejlesztés során. „Azt hiszem, az egyetlen MI, amit használunk, az iteráció során jön elő.… Olvasd tovább... The God Slayer: a fejlesztők nem nagyon szeretnének MI-t használni!
- Hirdetés -
