Pokoli fejlesztés, idegösszeomlások és 18 órás munkanapok – így készült a Rockstar legendás játéka
„Néhány ember idegösszeomlást kapott.” Bár a Bully a Rockstar egyik legkedveltebb játéka lett, a fejlesztése maga volt a pokol. Ennek ellenére Andrew Wood környezettervező kitartott, mert „tudta, hogy a projekt valami különleges lesz.” A Rockstar Games nemcsak a videojáték-iparban, hanem az egész szórakoztatóiparban is ikonikus élményeket alkotott. Azonban néhány projektjük születése extrém stressz, folyamatos túlórák és embert próbáló körülmények között zajlott. Ilyen volt például a Red Dead Redemption 2 fejlesztése is, amely rengeteg kritikát váltott ki a játékosok és az iparági szereplők körében. És mint kiderült, nem ez volt az egyetlen ilyen eset: a legendás Bully is hasonlóan nyomás alatt készült. Legalábbis így emlékszik vissza rá Andrew Wood, a Bully környezettervezője a Retro Gamer magazinnak adott interjúban (GamesRadar közvetítésével). „Az emlékek szeretet-gyűlölet vegyes érzéseit… Olvasd tovább... Pokoli fejlesztés, idegösszeomlások és 18 órás munkanapok – így készült a...
- Hirdetés -