Új stúdióban folytatja koncepcióját a The Last of Us Online rendezője!
Bár a Naughty Dog lemondott a többjátékos (live service) projektről, az elképzelését a rendező (persze új IP-vel) máshol, a stúdiótól függetlenül meg akarja valósítani. A The Last of Us Online egy olyan projekt volt, amely sok rajongót izgatott, mivel még ma is vannak olyanok, akik a 2013-ban megjelent első részben szereplő Factions többjátékos módot játszák. A Naughty Dog azonban úgy döntött, hogy nem akar multiplayer-központú stúdió lenni, és több évnyi fejlesztési munka után végül törölte a projektet a rajongók és a Naughty Dog fejlesztői nagy csalódására, akik a projekten dolgoztak és látták benne a potenciált. Köztük volt a Naughty Dog korábbi játékrendezője, Vinit Agarwal is, aki a GameSparknak adott legutóbbi interjújában arról beszélt, hogy az egyik oka annak, hogy tíz év után elhagyta a… Olvasd tovább... Új stúdióban folytatja koncepcióját a The Last of Us Online rendezője!
- Hirdetés -