Hideo Kojima beismerte: ezért ragaszkodik a valós idejű jelenetekhez
Hideo Kojima szerint félreértés övezi a Death Stranding 2-t és korábbi játékait, ezért tisztázott egy, a Metal Gear Solid óta jelen lévő alkotói szokását. A kreatív kiemelte, hogy a játékaiban látható átvezetők nem előre renderelt videók, hanem valós időben történnek. Nem titok: Hideo Kojima rendkívül aprólékos a saját munkáival kapcsolatban. Ismerjük szokásait, például hogy filmszerű élményeket hoz létre, vagy hogy maga vágja meg a saját játékainak előzeteseit. Most azonban, hogy tisztázzon egy szerinte félreértést, felhozott egy olyan jellemzőt, amely a Metal Gear Solid óta minden munkájában jelen van. A legendás fejlesztő emlékeztetett rá, hogy a játékai átvezető jelenetei nem előrenderelt videók, hanem valós időben zajlanak. Kojima egy saját X-bejegyzése kapcsán beszélt erről, amelyben a Death Stranding 2 egyik szép jelenetének elkészítéséről ír, ahol Sam,… Olvasd tovább... Hideo Kojima beismerte: ezért ragaszkodik a valós idejű jelenetekhez
- Hirdetés -