BioShock 4: „a vásárlóknak nem lesz elég a csak oké minőség!”
A játékot kiadó Take-Two vezérigazgatója magyarázza, miért tart ilyen sokáig az új BioShock-fejlesztés. A BioShock 4-et először 2019-ben erősítette meg a Take-Two, de a fejlesztés nem haladt zökkenőmentesen. A Bloomberg múlt héten arról számolt be, hogy a játék megbukott a legutóbbi fejlesztési értékelésen, ami Kelley Gilmore stúdióvezető távozásához, Hogarth de la Plante kreatív igazgató kiadói pozícióba helyezéséhez, valamint a játék bizonyos részeinek tervezett átdolgozásához vezetett. Strauss Zelnick, a Take-Two vezérigazgatója ugyanakkor az IGN-nek egyértelművé tette, hogy törlésről nincs szó. Azt is hangsúlyozta, hogy a nagy költségvetésű játékok ciklusa egyre hosszabb, mert a fogyasztók minőséget várnak, és ez időigényes. „Meg fog jelenni. Ezt teljes szívemből, kétség nélkül mondhatom. Voltak hullámvölgyeink az út során. A Cloud Chamberre óriási felelősség hárul a BioShock miatt: Ken Levine öröksége… Olvasd tovább... BioShock 4: „a vásárlóknak nem lesz elég a csak oké minőség!”
- Hirdetés -