Eleinte nem vetik be a DirectX 12 egyik technológiáját a next-gen konzolok?
Sem a PlayStation 6, sem a next-gen Xbox esetében is eleinte kimaradhat a használt technológiák közül a DirectX 12 Work Graphs. Bár a DirectX 12 Work Graphs funkció része lesz a következő generációs játékok fejlesztésnek, a PlayStation 6 és a next-gen Xbox esetében nem fog tömegesen elterjedni, különösen az első évek során, amikor még cross-gen címek készülnek. (Kérdés, hogy jelenleg mikor ér ez véget, ugyanis a mai napig, közel öt évvel a PlayStation 5 és az Xbox Series megjelenése után még mindig cross-gen címeket látni.) Kepler_L2, az AMD kapcsán kifejezetten megbízhatónak nevezhető szivárogtató a NeoGAF fórumon azt írta, hogy a következő generációs konzolok számára elérhetővé váló DirectX 12 Work Graphs funkcióval kapcsolatban, amely jobb teljesítményt és jobb skálázhatóságot biztosít az összetett munkaterhelések, köztük a… Olvasd tovább... Eleinte nem vetik be a DirectX 12 egyik technológiáját a next-gen konzolok?
- Hirdetés -