Pathologic 3: az időutazási rendszerrel sokkal többet kísérletezhetünk! - theGeek
Az Ice-Pick Lodge játékában eléggé szabadjára engedhetjük ötleteinket anélkül, hogy annak állandósított következménye lenne. A Pathologic 2 egy remek pestisjárványos immerzív szimulátor volt, de emellett kifejezetten könyörtelen is. Megtehette volna, hogy a játék rögtön büntet a hibánkért, de itt órákon keresztül, lassan, fokozatosan veszítettünk, ami kissé bosszantó is lehetett. Talán a játékot fejlesztő Ice-Pick Lodge is így gondolhatta, ugyanis alapvetően a feje tetejére állítja a második játék teljes koncepcióját. Ahelyett, hogy arról szólna, hogy megpróbáljuk megtalálni a járvány ellenszerét, és lassan kudarcot vallunk, a kudarc pontjáról indul, majd hagyja, hogy visszamenjünk az időben, hogy megpróbáljuk helyrehozni a hibát. Az Ice-Pick Lodge egy Steam-posztban részletezte a harmadik játék új szerkezetét és narratív rendszerét, továbbá azt, hogy miért vezették be őket. A Pathologic 3 története a… Olvasd tovább... Pathologic 3: az időutazási rendszerrel sokkal többet kísérlete...
- Hirdetés -