A sikeres márkaépítés kulcsa: prémium tartalom és hatékony elérés
Kulturáltabb, a médiafogyasztók idegeit is kímélőbb megoldás a nonszpot hirdetéseken keresztül eljuttatni a kereskedelmi üzeneteket. De, amíg a tévés piac “olcsón adja magát”, ráadásul sok a külső, nehezen befolyásolható további triggerek is nehezítik a hétköznapi tévés reklámbizniszt, addig nehéz lesz új emberközelibb, tapintatosabb hirdetési eszközöket bevezetni és a növekedés útjukra állítani. A teljes reklámpiac persze közben sem áll(-hat) meg, tovább darabolódik, szilánkosodik, nem igazán marad idő bevárni, amíg egy hirdetési eszköz problematikája kiforrottan megoldódhat. Vajon mit tehetünk a nonszpot hirdetési eszközök kedvezőbb és gyorsabb fogadtatásáért? Erről, és sok minden másról is beszélgettem Csikesz Erikával a TV2 Média Csoport értékesítési igazgatójával.
- Hirdetés -