Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Dentsu Creative: A bizonytalanság és a remény kettőssége alakítja a márkaépítés fő kreatív trendjeit idén

A Dentsu Creative ’A Tale of New Cities” címmel tette közzé jelentését a 2023-ra várható kreatív trendekről. A nemzetközi ügynökségi hálózat stratégiával és jövőkutatással foglalkozó szakértői által összeállított előrejelzés számadatokkal és példákkal gazdagon, különféle perspektívákból mutatja be az iparágakat mozgató és alakító főbb tendenciákat. A tanulmány egyik alapgondolata, hogy a 2022-es év megmutatta: a Dentsu Creative: A bizonytalanság és a remény kettőssége alakítja a márkaépítés fő kreatív trendjeit idén

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Mesés osztalékot fizet a Mol

vasarnap.hu

10perc.hu