Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Rossz időben készült a Mass Effect: Andromeda, állítja annak kreatív rendezője

Mac Walters szerint akkoriban pont egy furcsa időszak volt a játékiparban, amikor sokan azt állították, hogy a mennyiség minőség. Az Eurogamer készített interjút Waltersszel, aki a Mass Effect-trilógia írója volt, majd az Andromeda során elő lett léptetve kreatív igazgatóvá. A Mass Effect: Legendary Edition esetében projektvezetőként felügyelte az Unreal Engine 3-on hagyott három játék arcfelvarrását. Walter későn csatlakozott a Mass Effect: Andromeda fejlesztéséhez. A játékon a BioWare Montréal dolgozott; ez a csapat korábban kisegítői posztot töltött be a Mass Effect 2 N7-es küldetésein, a harmadk rész multiplayerén, az Omega DLC-n. Szóval nem volt fontos beosztásuk, de miután 2014-ben Casey Hudson távozott a BioWare-től, Walters új megbízást kapott. Eleinte azt tervezték, hogy a játék procedurálisan (véletlenszerűen) generált galaxissal rendelkezett volna, hasonlóan a No Man’s Skyhoz: „Végül… Olvasd tovább... Rossz időben készült a Mass Effect: Andromeda, állítja annak kreatív r...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu