Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

V8-as szívómotort tett limitált szériás változatába Lexus RC F

A Lexus RC F idén tölti be a 10. életévét. Három évvel érkezett a minden idők egyik legjobb japán autójának tartott LFA után, amely egy szénszál-karosszériás, F1-es génekkel rendelkező V10-es szívómotorral hajtott szupersportkocsi, vagyis nagyon magas volt a mérce a számára. Persze hiba lenne egy az egyben összehasonlítani őket, mivel a LFA több mint négyszer annyiba került és közel száz lóerővel erősebb volt. Azonban az RC F a maga kategóriájában sem nyert összehasonlító teszteket, mert a V8-as szívómotorja elvérzett a lóerőháborúban a turbófeltöltős német konkurenciával szemben. Viszont a Lexus erős kupéja így is megtalálta a maga kisebb, de igényesebb vevőközönségét, amelynek a tűéles gázreakciók, a magas leszabályozási fordulatszám, a pörgős karakter és az öblös, semmivel össze nem hasonlítóható motorhang többet jelentett, mint értelmetlen számháború megnyerése. Nem csak a nyolc hengernek, az ötliteres lökettérfogatnak, a titán szelepeknek és a kovácsolt dugattyúknak, hajtókarok...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Zuhan az olajár

vasarnap.hu

10perc.hu

Új tehetség a Formula 4-ben