Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Visszatér a NASCAR-ba a Toyota Supra híres Castrol-festése - de egy Mustangon

Az autóversenyzés történetében rengeteg híres márka festése és dizájnja jelent már meg autók oldalán, ezzel hatalmas reklámot generálva, főleg, ha az adott csapat még remekül is teljesített. Elég csak a Haribóra gondolni, ami a Mercedes szoponzora volt a 24 órás Nürburgring-versenyeken 2015 és 2017 között. Vagy éppen a Dogecoinra, amely egy internetes meme-ből született digitális fizetőeszköz és amelynek követői egy közösségi gyűjtéssel annyi pénzt kalapoltak össze, hogy egy NASCAR-futamon a pénznem felkerült az egyik versenyautóra. De ott vannak a hagyományosabb szponzorok, mint az Alitalia, a Gulf ikonikus dizájnja, amely a Ferrarit legyőző Ford GT40-eseken díszelgett a '60-as évek Le Mans-futamain. De ott van a Marlboro, a Martini, a Coca-Cola, a Jägermeister vagy éppen a Castrol. A brit olajcég színei sokak számára ismerősek lehetnek, méghozzá az 1990-es évek NASCAR-futamjairól, amikor is a cég összeállt a TOM-mal, azaz a Tachi Oiwa Motor Sporttal, akik a Toyota hivatalos tuning...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu