A szóban forgó reklám egyértelműen nem dokumentumfilm a közúti közlekedésről. Fiktív, filmszerű világban játszódik, ahol a GR Yaris sofőrje bukósisakban és versenyoverálban áll meg egy kitalált gyorsétteremnél, hogy rendeljen magának egy kis harapnivalót. Amíg az étel készül, az autó ausztrál vadon murvás útjain, majd nedves aszfalton halad, és közben látványosan demonstrálja azt, amire tervezték: stabil, jól tapad és nagy tempó mellett is jól kontrollható. A történet végén aztán a GR Yaris a GR86 és a GR Corolla mellé áll – és egyértelmű vizuális üzenetet küld a Gazoo Racing világáról. A hatóságok viszont mindebből mást olvastak ki. Egy bejelentés nyomán a reklámot kivonták a televíziós sugárzásból, arra hivatkozva, hogy „veszélyes vezetési magatartást sugallhat”. Az indoklás szerint, ha mindez közúton történne, az jogszabálysértő lenne. A reklám minden részlete jelzi, hogy nem hétköznapi közlekedési helyzetet látunk. Profi a sofőr, eltúlzottak, szándékosan irreálisak a jelenetek. ...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor