Az Ark fejlesztőinek egyike nagyon elismerően beszélt az Epic Games technológiájának legújabb verziójáról. Amikor az Epic Games másfél hónappal ezelőtt piacra dobta az Unreal Engine 5.7-et (UE 5.7), az legalábbis papíron számos tekintetben jelentős fejlesztésnek tűnt. A Nanite foliage funkció bár még kísérleti stádiumban van, de nagyon izgalmasnak tűnt, míg a MegaLights azt ígérte, hogy növeli a dinamikus árnyékot vető fények számát, amelyeket a fejlesztők a játékokhoz hozzáadhatnak anélkül, hogy az rontaná a képfrissítési sebességet. De vajon ezek a kiegészítések és változások egy valódi játékban is ugyanolyan előnyösek lennének? A WCCFTech választ kapott erre a kérdésre a Studio Wildcard társalapítójától, társ-kreatív igazgatójától, vezető tervezőjétől, vezető programozójától és fejlesztési igazgatójától, Jeremy Stieglitztől. Amikor a site megkérdezte Stieglitztől, mi változott az Ark: Survival Ascended fogadtatásában a… Olvasd tovább... Unreal Engine 5.7: hatalmas teljesítménybe...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek