Arkane Austin: a Dishonored társalkotóját megviselte a Microsoft súlyos döntése

Pedig annyi ötletük és elképzelésük volt, hogy ki tudja, egy jobb vezetőség alatt akár meg is valósulhattak volna. Az Arkane Austin messze nem az egyetlen stúdió, amelyet a Microsoft bezárt annak érdekében, hogy évről évre elérje a 30%-os haszonkulcsot. Bár a Redfall nem tartozott a stúdió legerősebb munkái közé, a korábbi projektjeik között ott találjuk a 2012-es, mára klasszikussá vált immerzív szimulátort, a Dishonored-öt, valamint a 2017-es Prey-t, amelyet sokan a System Shock szellemi örökösének tekintenek. Ennek ellenére az Arkane Austin története alig egy évvel a Redfall megjelenése után véget ért. A stúdió korábbi igazgatója, Harvey Smith nemrég részletesen beszélt ezekről az eseményekről és arról, milyen hatással voltak a csapatra. Az ilyen bezárások kapcsán ritkán esik szó az intézményi tudás elvesztéséről, Smithet azonban leginkább… Olvasd tovább... Arkane Austin: a Dishonored társalkotóját megviselte a Microsoft súlyos döntése

Arkane Austin: a Dishonored társalkotóját megviselte a Microsoft súlyos döntése

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!