Tim Cain szerint az „immerzív szimulátor” fogalma nehezen definiálható, mégis van három alapelve, amely szerinte világosan elválasztja ezt a szemléletet más műfajoktól. Az immerzív szimulátorok meghatározása sok szempontból olyan, mint egy leves vagy egy szendvics leírása: könnyebb példát mutatni, mint pontos receptet adni. A Dishonored tipikus példája a műfajnak, hiszen nyitott pályáival, a játékosra reagáló rendszereivel és az improvizatív megoldásokat ösztönző játékmenetével szinte tankönyvi eset. Ugyanakkor hasonló jellemzők fedezhetők fel a Far Cry Primal esetében is, amelyet a műfaj rajongói többsége mégsem sorolna az immerzív szimulátorok közé. Ennek az ellentmondásnak az okairól beszélt Tim Cain egy YouTube-videóban. Elsőre talán meglepő, hogy Cain ezt a témát boncolgatja, hiszen videóinak jelentős része szerepjátékokról szól, és pályafutása során szinte kizárólag RPG-ken dolgozott. Korábban még magának az „RPG”… Olvasd tovább... Mit tekint a Fallout társalkotója immerzív s...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek