A Clair Obscur: Expedition 33 rendezője és a Sandfall Interactive alapítója elmondta, miért nem szeretné, ha a stúdió következő játéka nagyobb léptékű lenne az előzőnél. A döntés mögött szakmai érvek és egy kifejezetten személyes indok is meghúzódik. A Clair Obscur: Expedition 33 rajongói körében visszatérő kérdés, hogy milyen irányt vesz majd a Sandfall Interactive következő projektje. A francia stúdió új játéka már nem azokat a költségvetési korlátokat örökli, amelyek a bemutatkozó címet meghatározták, így elvben adott lenne a lehetőség a csapat bővítésére és a stílus átalakítására is. Guillaume Broche azonban egy friss interjúban világossá tette, hogy ez az elképzelés még csak komolyan fel sem merült. A játék rendezője és a stúdió alapítója szerint ez az irány nem igazán vonzó számára, és azt is elmagyarázta,… Olvasd tovább... Nem a növekedés érdekli őket, hanem az alkotás – ezért marad kicsi az Expedition 33 csapata
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek