Divinity: a korábbi részek gyengeségét orvosolni fogja a Larian új játéka!

A belga stúdió a két korábbi Divinity epizódból tanulva igyekszik a harmadik részben erősíteni. A Bloomberg írása a Divinity-ről először a harcrendszer (körökre osztott) megerősítésével és azzal a törekvéssel jutott a címlapokra, hogy rövidebb idő alatt egy nagyobb, jobb játékot szállítsanak mint a díjnyertes Baldur’s Gate 3. Ezután, a Larian MI fejlesztési segítségként való használata elleni visszhangot követően Swen Vincke, a Larian vezérigazgatója kénytelen volt tisztázó nyilatkozatot kiadni. A stúdió alapítója, tulajdonosa és játékrendezője azonban több más interjúban is részt vett közvetlenül a The Game Awards előtt/után és a játék bejelentése előtt. Az IGN-nek Vincke elismerte, hogy az egyik változás (bár ez sok munkát igényel) a korábbi részekhez képest a jelentősen továbbfejlesztett világépítés lesz. „Megtanultuk, hogy milyen értékes dolog egy szilárd univerzum, ami mögötted… Olvasd tovább... Divinity: a korábbi részek gyengeségét orvosolni fogja a Larian új játéka!

Divinity: a korábbi részek gyengeségét orvosolni fogja a Larian új játéka!

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!