Feszültség övezi a Naughty Dog új játékát. A stúdió belső demójának elkészítéséhez kötelező túlórákat rendeltek el, ami óhatatlanul felidézte a The Last of Us Part II fejlesztését kísérő crunch időszak emlékét. A Naughty Dognál az elmúlt hetekben komoly nyomás nehezedett a fejlesztőkre az Intergalactic: The Heretic Prophet belső bemutatójának elkészítése miatt. A Bloomberg névtelenséget kérő forrásai szerint a PlayStation-stúdió nagyjából hét héten keresztül arra kérte munkatársait, hogy a szokásosnál több időt töltsenek az irodában annak érdekében, hogy időben elkészüljön az a demó, amelyet a vállalat anyacége, a Sony számára kellett bemutatni. A helyzet több dolgozóban is aggodalmat keltett, mivel sokak szerint ez kísértetiesen emlékeztet arra az időszakra, amely a The Last of Us Part II fejlesztését jellemezte. :contentReference[oaicite:1]{index1} Jason Schreier cikke szerint a stúdió… Olvasd tovább... Megszólaltak a vészcsengők az Intergalactic körül: túlórázik a Naughty Dog, é...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek