Intenzíven foglalkozik a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a csomagküldéssel kapcsolatos fogyasztói panaszokkal, piaci problémákkal – közölte a GVH szerdán. Rigó Csaba Balázs elnök hangsúlyozta, hogy a GVH is érzékelte a csomagküldés és csomagfogadás nehézségeit, ezért olyan megoldást keresnek, amely javítja a fogyasztók helyzetét – írták. A feladatuk a közlemény szerint most az, hogy feltérképezzék a csomagküldés területén jelentkező problémákat, és javaslatokat dolgozzanak ki ezekre. Ennek érdekében megvizsgálják a piaci zavarok okait, a fogyasztókra gyakorolt hatásokat, jogsértés gyanúja esetén pedig határozottan beavatkoznak a piaci folyamatokba. Ez lehet piacelemzés, gyorsított ágazati vizsgálat, illetve a szankcionálás lehetőségét is biztosító versenyfelügyeleti eljárás – jelezték. A GVH minden hozzá érkező panaszt, bejelentést kivizsgál, indokolt esetben eljárást indít, vagy ha nem járhat el, átadja azt a hatáskörrel ... A Megoldást keres a GVH a csomagküldéssel kapcsolatos zava...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Szolnoki Napló