A Larian Studios az elmúlt napokban egyszerre került reflektorfénybe és kereszttűzbe. Miközben a stúdió a The Game Awardson bejelentette következő nagy projektjét, a Divinity folytatását, Swen Vincke vezérigazgató generatív MI-vel kapcsolatos kijelentései komoly ellenérzéseket váltottak ki a játékosokból és korábbi fejlesztőkből is. A Larian Studios nagyot robbantott a The Game Awardson, amikor hivatalosan is leleplezte következő játékát, a Divinity sorozat új részét. A stúdió szerint a projekt nemcsak a másik zászlóshajónál, a Baldur’s Gate 3-nál lesz nagyobb, hanem ambícióiban is túl akarja szárnyalni azt. Bár a bejelentés már a gála előtt kiszivárgott, így is az est egyik legfontosabb eseményének számított. A hangulat azonban gyorsan megváltozott. Swen Vincke a Bloombergnek adott interjújában több részletet is megosztott a Divinity-ről: megerősítette, hogy a Baldur’s Gate 3-hoz hasonlóan… Olvasd tovább... A Larian vezére magyarázkodik a generatív MI miatt – a Divinity körüli bot...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek