Az Autószektoron többször foglalkoztunk azzal, hogyan lassítja az autóipar digitalizációját, hogy az online és személyes értékesítési csatornák továbbra sem illeszkednek egymáshoz. Az ICDP (International Car Distribution Programme) 2025. december 2-i webinárja megerősítette: a vásárlók készen állnak az összehangolt, online és személyes elemekből álló ügyfélútra, de az iparág technológiai, adatvédelmi és szervezeti akadályai miatt ez még mindig nem valósul meg. Az alábbi elemzés a webinárium prezentációja alapján készült. Az ICDP legfrissebb kutatása kimutatta, hogy a vevők Németországban és az Egyesült Királyságban minden egyes fázisban elvárják az online opciót, ugyanakkor ragaszkodnak a személyes jelenléthez is. A vásárlási folyamat átlagosan húsz nappal rövidebb lett, mint két éve, ami annak köszönhető, hogy a fogyasztók sokkal több információhoz férnek hozzá online. Ezzel együtt a fizikai kereskedőlátogatások száma nem csökkent: a személyes kapcsolat továbbra is kulcsszerepet já...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor