Számos magyar karácsonyi csomaga egyszerűen eltűnt, és az ügyfélszolgálat sem nyújt hatékony segítséget az érintetteknek. A károsultak száma folyamatosan növekszik. Rengetegen nem kapták meg a DPD-n keresztül rendelt küldeményeiket. A Telex több olvasója is panaszkodott, hogy a nyomkövető rendszerből nem derül ki a csomag pontos érkezési ideje, a szállítás átütemezése sem a kért időpontba történik, és az ügyfélszolgálatot sem lehet elérni. A lap szerint már a karácsony előtti csomagdömping óta fennállnak a gondok, és ősz óta egyre több panasz érkezik a korábban megbízhatónak tartott cég ellen. Sok olvasó arról számolt be, hogy sikertelen kézbesítésről kapott értesítést, annak ellenére, hogy végig otthon várták a csomagot. Egy esetben egy olvasó értesítést kapott a csomagjának automata-beszállításáról, de átvételi kódot nem. A nyomkövető rendszer később azt mutatta, hogy a csomagot visszavitték a központba, mert nem volt hely. Emailben és telefonon sem sikerült elérni a céget. Öt nap...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Egri Ügyek