Retail Day, 2026. március 4.

A kiskereskedelmi szektor számára 2026 újabb fordulópontot jelent: miközben a vásárlói szokások és elvárások folyamatosan átalakulnak, a makrogazdasági környezet, a szabályozási változások és a technológiai innovációk is alapjaiban formálják át az iparágat. Már nem az a kérdés, hogy alkalmazkodni kell-e, hanem az, hogyan és milyen gyorsan tudják a szereplők mindezt versenyelőnnyé kovácsolni. A Portfolio Retail Day 2026 célja, hogy a kiskereskedelmi piac legfontosabb döntéshozóinak, vezetőinek és szakembereinek találkozási pontjaként ne csupán a jelen kihívásait vegyük górcső alá, hanem közösen keressünk válaszokat a jövőt meghatározó kérdésekre is. Az esemény 2026-ban is ágazatközi szemlélettel épül fel: az FMCG-től a divaton át az üzemanyag-kiskereskedelemig, az e-kereskedelemtől a luxuscikkekig számos szegmens szereplői osztják meg tapasztalataikat. A 2026-os rendezvényen külön figyelmet szentelünk az omnichannel vásárlói élmény fejlesztésére, a Retail Tech – különösen a mesterség...

Retail Day, 2026. március 4.

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Esemény Menedzser

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!