Bár a magyarok nagy része szerint a karácsony nem a drága ajándékokról szól, sokan mégis kicsúsznak a tervezett keretből az utolsó napokban. A magyar családok karácsonyi költekezési szokásait vizsgáló friss kutatás szerint a válaszadók jelentős része nem zárkózik el attól sem, hogy hitelből vásároljon ajándékot. Az instacash és a milpay kutatásában résztvevők több mint egyharmada (36,3%) szerint karácsonykor nem az ajándék a lényeg, hanem az együttlét. Majdnem ugyanennyien (29,5%) az élményeket, közös programokat teszik az első helyre. 29,2% inkább kevesebb, de minőségi ajándékot adna szeretteinek. Ezzel párhuzamosan azonban továbbra is tömeges jelenség az utolsó pillanatban történő túlköltekezés és azt ezt követő januári megbánás. A felmérésben 37,9% mondta azt, hogy időnként, 21,2% szerint pedig szinte minden évben előfordul, hogy túl csúszik a tervezett kereten. Majd januárban a válaszadók több mint egyharmadánál (35,4%) előfordult, hogy megbánta, mennyit költött karácsonyra, a v...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Esemény Menedzser