A Magyar Bormarketing Ügynökség idén három kontinensen, tizenegy városban szervezett átfogó kampányokat a magyar borok népszerűsítésére, többek között Nagy-Britanniában, Kínában, Dél-Koreában és az Egyesült Államokban. A nemzetközi roadshow során 62 magyar borászattal több mint 1000 szakembert értek el, miközben előtte 150 nemzetközi kereskedőt, importőrt és szakírót fogadtak Magyarországon. Különösen sikeres volt a dél-koreai piac, ahol a magyar borok exportja mennyiségben közel 90%-kal, értékben 80%-kal nőtt. A jövő évi tervek között szerepel a már említett piacokon való folyamatos jelenlét, valamint a németországi és lengyelországi munka folytatása - erről is kérdezte a Portfolio Rókusfalvy Pált, a Nemzeti Bormarketingért Felelős Kormánybiztost, aki szerint "a magyar bor ma már nem egzotikum, hanem releváns szereplő a világ boros térképén".
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Portfolio