A tervezési hagyományos kézi vázlatokkal kezdődött. „Ceruzák és zsírkréták segítségével gyorsan felfedezhettem az ötleteket, és azonnal láthattam, hogy van-e valamiben potenciál” – magyarázza Martin Paclt. Aztán amint az irány világossá vált, a koncepciót finomították és részletesen kidolgozták: a márka első millió eladott példányát idézi napjaink szellemében a Škoda formatervezője, aki szerint az elektromos hajtáslánc tökéletesen illeszkedik ikonikus elődjének farmotoros kialakításához. A formatervezés a klasszikus vonásokat ötvözi a Škoda új Modern Solid formatervezési nyelvével Kevés autómárka tud annyi történelemre támaszkodni, mint a Škoda. A múlt olyan nevezetes autói, mint az eredeti 1950-es évekbeli Octavia és az 1930-as évekbeli Superb, állandó inspirációt jelentettek a Škoda tervezőcsapatainak modern társaik fejlesztése és finomítása során. Most a Škoda egy újabb mérföldkőre helyezi a modern reflektorfényt a múltjából, bemutatva a Škoda 100 – a márka első millió eladott mo...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor