A Kingdom Come 2 rendezője beszólt az iparnak: szerinte a „rajzfilmes stílus” csak kifogás!

Daniel Vávra szerint a stúdiók könnyen a pénzhiány mögé bújnak, amikor kerülik a realisztikus látványt, pedig ő maga teljesen üres zsebbel kezdte a Kingdom Come fejlesztését – és mégsem félt a valósághű megjelenéstől. A játékipar legnagyobb nevei mögött ma már óriási költségvetések állnak, de sokuk útja meglepően alulról indult. Jó példa erre a Warhorse Studios és a Kingdom Come: Deliverance, amely ma már a 2025-ös Game Awards fő kategóriájának egyik esélyese, mégis közepes költségvetésű projektként, Kickstarterrel kezdte a pályáját. Ezért is kavart nagy port, amikor Daniel Vávra, a sorozat társalkotója és a folytatás rendezője élesen bírálta azt a vélekedést, miszerint a realisztikus látványhoz szükségszerűen több ember és több pénz kell. Vávra szerint ez csak kifogás. Mint írta, amikor elkezdték a Kingdom Come fejlesztését, szó… Olvasd tovább... A Kingdom Come 2 rendezője beszólt az iparnak: szerinte a „rajzfilmes stílus” csak kifogás!

A Kingdom Come 2 rendezője beszólt az iparnak: szerinte a „rajzfilmes stílus” csak kifogás!

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!