Különösebb bizonyítékot erre nem kell szolgáltatni, a legfrissebb statisztikák magukért beszélnek. A házánkban is szárnyait bontogató BYD 480 186 darab NEV-et szállított le novemberben, ami 5,25 százalékos visszaesést jelent az előző év novemberéhez képest. A tisztán elektromos személyautók eladásai 19,93 százalékkal nőttek míg a plug-in hibrideké 22,41 százalékkal csökkentek. Az eladások csökkenésének ellenére a kínai vetélytársak csak kullognak a BYD után. A kínai szaksajtó ismertetése szerint a második helyezett SAIC 149 900, a harmadik Geely pedig 132 661 járművet szállított le novemberben. Vagyis a BYD több mint háromszor annyi autót adott el, mint a második helyre felkapaszkodott, állami kézben lévő sanghaji SAIC, amely egyebek mellett az MG tulajdonosa. A számok egyértelműen jelzik, hogy Kína nem lassít, és továbbra is meghatározó erő marad az elektromos járművek globális piacán, térnyerése pedig egyre nő. A BYD autóipari sikerében egyértelműen fontos szerepet játszott a váll...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor