Az itáliai iskolának mindig akadt követője, a Ferrarit tucatnyian próbálták másolni, de nem mindenkinek sikerült. Volt aki jobbat csinált, volt aki rosszabbat, akadt Made in USA, sőt DDR utánzat is, természetesen születtek pofátlan kínai változatok. Mindig az olasz eredetit próbálták követni, volt, amelyik az utánzatot is kopírozta több kevesebb sikerrel, de soha nem lett belőlük originale Ferrari. Leginkább két amerikai márkának sikerült versenybe szállnia a legendás olasszal, olyannyira, hogy amikor Henry Ford a Le Mans versenyzéshez nem tudta megszerezni a maranellói istálló versenyautóját, elkészítette sajátját. A GT 40-esek annyira jól sikerültek, hogy éveken át taroltak a 24 óráson. Népszerű lett a másik amerikai konszern, a General Motors Corvetteje is, amit gyakran neveztek amerikai Ferrarinak. Az autós formatervezés amerikai úttörőjének kiemelkedő műve a Corvette, melyet a brit és olasz sportkocsikért rajongó General Motors mérnök Harley Earl álmodott meg. A tanulmánymodell...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor