A Diablo-klón, ami alaposan felkavarja az állóvizet – és olyat tanít a Blizzardnak, amire senki nem számított

Egy akció-szerepjáték ritkán startol annyira váratlan iránnyal, mint a Gods, Death & Reapers: minden egyes kör egy teljes újrakezdés, nulla szintről indulva, ami képes teljesen átírni a megszokott ARPG-ritmust és még a műfaj nagyjainak is ad néhány figyelemre méltó leckét. Manapság, amikor egy „bányászgatós Diablo-formula” inkább tűnik egy unalmas hétfő reggeli reklámszlogennek, mintsem valami újszerű ötletnek, nem csoda, ha az ember reflexből továbbgörget. Tavaly a theGeek oldalán már beszéltem egy játékról, amely pontosan ezt a megoldást ígérte. A Wolcen készítőinek új projektje volt, akkor még ’Project Pantheon’ néven, és mivel akkoriban nem lehetett kipróbálni, be kellett érnem azzal, hogy a fejlesztők játékmenetét néztem, miközben kérdéseimet tettem fel nekik. Azóta a francia csapat számos zárt alfa tesztkört tartott, hogy a közösség visszajelzései alapján minél pontosabban… Olvasd tovább... A Diablo-klón, ami alaposan felkavarja az állóvizet – és olyat tanít a Blizzardnak, am...

A Diablo-klón, ami alaposan felkavarja az állóvizet – és olyat tanít a Blizzardnak, amire senki nem számított

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!