A férfiegészségért kampányolnak a szegedi kézilabdázók és a Groupama

Az egészségtudatosság az ősz központi témája a Groupama Biztosítónál. A Pink October keretében megvalósuló számos aktivitásuk révén az elsősorban nőket érintő mellrák elleni küzdelemé lett a főszerep, majd novemberben már a férfiegészség megőrzése került fókuszba. A biztosítótársaság a vele régóta partnerségben lévő OTP Bank-PICK Szeged kézilabdacsapattal csatlakozott a Movember felhívásához, és a „Maradj játékban” kampánnyal […] A A férfiegészségért kampányolnak a szegedi kézilabdázók és a Groupama bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

A férfiegészségért kampányolnak a szegedi kézilabdázók és a Groupama

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → MMonline

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!