A The Outer Worlds 2 nem a kapitalizmust lövi, és a Microsoftnak ez tökéletesen megfelel

Obsidian játékaira mindig is az volt a jellemző, hogy a valóság legemberibb, legkellemetlenebb vonásait csempészik át fiktív világokba. A kaliforniai csapat ezt már megmutatta a saját Fallout-játékaiban is, de igazán a The Outer Worlds és a készülő folytatás az, ahol a kapitalizmusról szóló szurkálódás minden sarkon visszaköszön. Brandon Adler, a The Outer Worlds 2 rendezője ugyanakkor hangsúlyozza: a folytatás nem felvilágosító tananyag, nem akarja „átnevelni” a játékosokat, és nem egy az egyben a jelen politikai állapotáról akar üzengetni – még ha a hatalom és a visszaélések ábrázolása így is nagyon erősen rezonál a mai valósággal. Adler szerint Obsidian lényegében mindig egy görbe tükröt tart a játékos elé. A stúdió a saját, „földhözragadt” megközelítését már a Fallout-univerzumban is érvényesítette, de a The Outer Worlds duológiában… Olvasd tovább... A The Outer Worlds 2 nem a kapitalizmust lövi, és a Microsoftnak ez tökéletesen megfelel

A The Outer Worlds 2 nem a kapitalizmust lövi, és a Microsoftnak ez tökéletesen megfelel

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!