A 007-játék rendezője kilenc éve belebukott a „tévés” modellbe – most egy indie sikerből akar tanulni

Hosszú ideig rossz irányba vitte az epizodikus, „sorozat-szerű” játékmenetet, most viszont pont egy friss indie siker győzte meg arról, hogy még mindig van fantázia ebben a formátumban. Hakan Abrak, az IO Interactive vezérigazgatója és a 007: First Light felelőse a Dispatch váratlanul jó fogadtatása kapcsán mesélt arról, hogyan gondolta újra az epizodikus játékok szerepét. Elég rég volt már, hogy videojátékban James Bond bőrébe bújhattunk, de 2026-ban végre visszatér a legendás ügynök. A 007: First Light nemcsak egy új, nagy költségvetésű Bond-játékot jelent, hanem egy eredeti előzménytörténetet is, amely még azelőtt játszódik, hogy a hős megkapná a „double-0” minősítést. Bár a projekt önálló, teljes értékű címként jelenik meg, vezetője, Hakan Abrak a Dispatch kipróbálása után újra elkezdte boncolgatni, mitől működhet igazán jól az epizodikus formátum,… Olvasd tovább... A 007-játék rendezője kilenc éve belebukott a „tévés” modellbe – most egy indie sikerből akar tanulni

A 007-játék rendezője kilenc éve belebukott a „tévés” modellbe – most egy indie sikerből akar tanulni

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!