Audi Q5 teszt: erő és nyugalom

Az Audi Q5 az maradt, ami korábban volt: impozáns, ám visszafogott, ugyanakkor nagyon jó megjelenésű SUV. Hogy néz ki? Jól állnak neki a 21 hüvelykes felnik, a bő kerékjáratok és a láthatóvá tehető lengéscsillapítók jelzik, hogy nem riad meg a könnyű tereptől sem. Terepen azonban jelentős hátrányt jelentenek a malomkerekek és a peres Michelin gumik. Az új orrész sportosabb lett az elődjénél, a hátsó oledes (organikus LED) lámpák dögösen néznek ki, ráadásul többféle grafikát tud megjeleníteni. A teszt végén vettem észre, hogy a harmadik féklámpa vörös fényorkánja valójában vetített. A 260 szegmensből álló vetítőlámpa a hátsó ablak feletti légterelőből az ablakra vetít, így fékezéskor látványosan vörösbe borul az autó. Az A5-össel megegyező PPC architektúrára épülő Audi Q5 hossza 4,72 méter, szélessége 1,9 méter, magassága 1,6 méter, tengelytávja 2820 milliméter. Aeroakusztikai tulajdonságaival az új Audi Q5 magasra tette a lécet, utasterében ugyanis olyan csend honol, hogy egyből kis...

Audi Q5 teszt: erő és nyugalom

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!