Valószínűleg a nagy N végre elkezd afelé tapogatózni, hogy a Switch 2 hardverében rejlő képességeket jobban is kiaknázhassa. A Nintendo Switch 2 játékok kihasználhatják az Nvidia RTX technológiát mint például a DLSS és a sugárkövetés (RT), hogy jobb látványt és jobb képminőséget nyújtsanak stabil teljesítmény mellett. A megjelenés óta a Nintendo saját fejlesztésű (first-party) játékai még nem használták ki ezeket a technológiákat, de úgy tűnik, hogy az RT kapuit megnyitotta a Kirby Air Riders. Ahogyan azt a ResetEra fórumon megosztott Nintendo Switch 2 menüben található játéklicenc-readme screenshotja megerősíti, a Kirby Air Riders állítólag az RTXGI SDK-t használja, így bizonyos mértékben sugárkövetéses globális megvilágítást alkalmaz, azaz ez lehet az első olyan Nintendo saját játék, amely ezt megteszi. Bár még nem tudni, hogy a Kirby Air… Olvasd tovább... Nintendo Switch 2: itt az első belső fejlesztésű játék, ami sugárkövetést használ?
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek