Take-Two vezetője: „a karaktereket mesterséges intelligencián kellene edzeni!”

Strauss Zelnick, a Take-Two vezérigazgatója szerint, ha a játékok szereplőit mesterséges intelligencián keresztül, emberi forgatókönyvek alapján „tanítjuk be”, sokkal természetesebb párbeszédek születhetnek, mint a jelenlegi, előre megírt dialógusokra épülő rendszerekkel. A CNBC reggeli üzleti műsorában, a Squawk Boxban nemrég vendégként megjelent Zelnick arról beszélt, hogy a jövőben a játékok karaktereit várhatóan MI-vel képzik majd ki emberi szerzők által írt forgatókönyvek alapján. Így a szereplők jóval természetesebb beszélgetéseket folytathatnak a játékosokkal, ahelyett hogy a fejlesztéskor egyszer megírt, korlátozott interakciókra szorítkoznának. Felmerül a kérdés, hogy vajon ez lehet az egyik legfontosabb új funkció, amelyet a Rockstar Games a Grand Theft Auto VI-hoz készített. Alig két napja új pletyka látott napvilágot a játékkal kapcsolatban, amely rendkívül ambiciózus funkciókat emleget, és ezek akár évtizedekig páratlanok maradhatnak. Függetlenül attól,… Olvasd tovább.....

Take-Two vezetője: „a karaktereket mesterséges intelligencián kellene edzeni!”

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!