Itt a Hilux kilencedik generációja, hidrogénnel is táplálkozik

A japán gyártó minden eddiginél szélesebb hajtáslánc-kínálattal dobja piacra a patinás modellcsalád legfiatalabb sarját: a klasszikus dízel és benzines motorok mellett immár elérhető lesz a 48 voltos hibrid, a tisztán elektromos (BEV), sőt, hidrogén változat is. Az új Hilux megjelenése a Tough and Agile formanyelvet követi, amelyet szögletes vonalak és határozott élek jellemeznek. Az elektromos változat különleges hűtőrácsot, egyedi könnyűfém felniket, valamint új hátsó és oldalsó fellépőket kapott. A modell kizárólag dupla kabinos kivitelben lesz elérhető, négy teljes értékű ajtóval. A belső tér modernizálása jegyében új középkonzol, 12,3 colos digitális műszerfal és akár ugyanekkora érintőképernyős multimédiás rendszer várja a vezetőt. A hátsó utasok számára vezeték nélküli töltés és USB-portok állnak rendelkezésre. A terepüzemmódok és az összkerékhajtás vezérlői egy helyre kerültek, a könnyebb kezelhetőség érdekében. A Hilux történetében először elektromos szervokormányt kapott, ...

Itt a Hilux kilencedik generációja, hidrogénnel is táplálkozik

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!