Farizon V6e teszt: villanykorszaki szaki

Hogy néz ki? A Farizon, Kína egyik vezető elektromos haszongépjármű-márkája (anyacége a Volvót és a Lotust is birtokló Geely) tavaly hivatalosan is megérkezett Magyarországra. Kezdetben két modellje kapható nálunk. A tesztelt hátsókerék-hajtású V6E egy N1 kategóriájú elektromos haszongépjármű furgon, amely ideális városi kiszállításra. Üres tömege 16 mázsa kilogramm (össztömege 27 mázsa), hasznos teherbírása 11 mázsa. A raktere 5,9 köbméteres, belső méretei 2800 x 1730 x 1320 milliméter. Szögletes formaterve nagyon egyszerű, de az ismeretlenség homályából nagy érdeklődésre tartott számon a kocsi, a népek rendesen megbámulták. A nappali fények LED-esek, a tompított és a távolsági fényszórók külön kelyhekben kaptak helyet, hangsúlyozva a Farizon V6e fura szerzetszerűségét és rovarszerű ábrázatát. A dísztárcsa nélküli acélfelnik esztétikailag a régmúltat idézik, viszont tartósak és olcsón karbantarthatók. Az olyan apróságok, mint a klasszikus ereszcsatornák az oldalsó tolóajtók felett ...

Farizon V6e teszt: villanykorszaki szaki

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!