Budapesti Turistamonitor 2025

A turisták ma már a Google és a Tripadvisor ajánlása alapján döntenek, de még mindig a gulyás és a Parlament a legnagyobb slágerek Budapesten – derül ki az Eventrend Group Budapesti Turistamonitor 2025 című kutatásából. A felmérésben 139 országból érkezett több mint négyezer vendég vett részt, akik közül a legtöbben városnézés- és gasztronómiai élmények miatt érkeztek. A válaszadók kétharmada online foglal szállást, fele szállodában száll meg és 40 százalékuk valamilyen speciális étrendet követ. A magyar vendéglátással a vendégek 82 százaléka elégedett, különösen a személyzet barátságosságával, de úgy látják: a tisztaság, az angol nyelvű kommunikáció és az információk elérhetősége fejlesztésre szorul. Budapest egyszerre őrzi hagyományait és vendégszeretetét, miközben egyre inkább belép a digitális, soknyelvű turizmus korszakába. A kutatás háttere és célja A Budapesti Turistamonitor 2025 célja a fővárosba érkező külföldi vendégek szokásainak, motivációinak és elégedettségének feltérk...

Budapesti Turistamonitor 2025

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Esemény Menedzser

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!