Aakhilesh Singhania, a Bosch Motorsport mérnöke kedveli a kiélezett helyzeteket. Ebben bőven van is része, hiszen a versenypálya mellett dolgozva professzionális csapatoknak nyújt műszaki és biztonsági támogatást. Ugyanakkor ez kihívás is, hiszen minden apró hiba értékes másodperceket jelent. Ha egy autó megáll, és a többiek csak elszáguldanak mellette, tudod, hogy két-három percenként elveszítesz egy kört – hozza fel példaként Aakhilesh arra, hogy milyen nyomás alatt kell dolgoznia. A WEC és az IMSA által közösen szabványosított Le Mans Daytona hybrid (LMDh) versenyautó kategória pontosan meghatározza azon feltételeket, amelyeknek teljesülnie kell, hogy a járművek mindkét szervezet – hosszútávú – versenyein részt vehessenek. Ennek egyik kulcsfontosságú eleme, hogy minden hiperautónak hibrid hajtáslánccal kell rendelkeznie. Mivel a Bosch Motorsport a LMDh hivatalos beszállítója, így minden versenyautóban a hátsó tengelyre kapcsolódó villanymotort (MGU) és az invertert (MCU) a vállal...
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor