Anno 117: Pax Romana: a Ubisoft is két kézzel nyúl a generatív MI-bödönbe!

A francia kiadó (amiről a mai hírekben még szó fog esni) is beállt azon sorba, ahol szemmel látható módon használtak a művészeti elemekhez generatív (tartalomalkotó) mesterséges intelligenciát. Az Ubisoft több éve folytatja azt a hivatalos álláspontot, hogy az MI és a játékfejlesztés egymáshoz tartoznak. Az Anno 117: Pax Romana az első Ubisoft-játék, amely MI-tartalommal jelenik meg a Steam-en, bár a nyilatkozatban megjegyzik, hogy a végső termék a csapatuk szakértelmét és kreatív elképzeléseit tükrözi. Úgy tűnik, hogy ez az elképzelés magában foglal néhány elég furcsa háttérszereplőt, akiknek keze helyett csomók vannak. Van egy imgur galéria, ahol néhány kétes, homályos alak látható a játék egyik illusztrációján. A Kotaku megosztott egy másikat, amelyen néhány római szenátor látható hasonlóan furcsa kinézettel… az egyiküknek például nincs feje. A Kotaku… Olvasd tovább... Anno 117: Pax Romana: a Ubisoft is két kézzel nyúl a generatív MI-bödönbe!

Anno 117: Pax Romana: a Ubisoft is két kézzel nyúl a generatív MI-bödönbe!

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!