Használtautó dilemma: jó állapotú, de erősen javított

Fiat Bravo 1.4 T-Jet 2011-ből. Német import mindössze 130.000 km. Szervizkönyv (hitelesnek tűnik) 115 ezerig vezetve. 88 kW-os (120 Le) négyhengeres benzines turbómotor. Nagyjából ezek voltak a tényadatok amikor megérkezett autó vásárlás előtti állapotfelmérés megrendelése. Dynamic Ez a felszereltségi szint nem számít abszolút belépőnek, de aki 1.4 T-Jet motorral szerette volna a Bravo-t, annak nem volt opció a legszerényebb Actual kivitel. Ebben a csomagban még mindig nincs benne a könnyűfém keréktárcsa, csak elöl elektromosak az ablakok, manuális klíma van benne, de azért ködfényszórót már szériában kapunk. Nélkülöznünk kell az ESP áldásos szolgáltatásait is. Erre a konkrét példányra az alapkivitel szerinti 15 colos acéltárcsák helyett 16-os (gyári) alufelniket rendeltek. Kéziváltója hat fokozatú, de a korábban más, hasonló kategóriába tartozó modellekben már simán megjelenő esőérzékelő, vagy sötétedő tükrök, automatikus világításkapcsolás, meg ehhez hasonlók ebben még nincsenek. ...

Használtautó dilemma: jó állapotú, de erősen javított

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Autoszektor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!