Battlefield 6: a problémákra való reagálás órás analógiája

Kissé érdekes hasonlatot alkalmazott a Battlefield 6 egyik vezető beosztású fejlesztője az élő szolgáltatású (live service) játéka kapcsán felmerülő problémák kezelésével kapcsolatban. Volt egy rövid, gyönyörű pillanat, amikor mindenki boldognak tűnt a Battlefield 6 iránt. Voltak panaszok a térképek méretére és a játékmenettel kapcsolatban, de a modern katonai lövöldözéshez való visszatérés és a hatalmas pusztítás még a legcinikusabb multiplayer FPS-rajongókat is meggyőzte. De aztán megjelent a battle royale mód, a Redsec, és a live service gépezet mozgásba lendült egy csalódást keltő új pályával és heti kihívásokkal, amelyek kötelezővé tették a battle royale játékot, véget vetve ezzel a Battlefield 6 mézesheteinek. A Battlefield Studios sietve igyekezett megoldani ezeket a problémákat, miközben a Steamen az értékelések vegyesre (Mixed) romlottak, így a Battlefield 6 fejlesztői is foglalkozni… Olvasd tovább... Battlefield 6: a problémákra való reagálás órás analógiája

Battlefield 6: a problémákra való reagálás órás analógiája

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!