Digitális kincseskamra – tanulás, élmény, párbeszéd a 21. század múzeumaiban

Ha ma újra kellene definiálni a múzeumpedagógia fogalmát, mit tartanál benne kulcsszónak – élményt, tanulást vagy párbeszédet? Igazán találó mindhárom kiemelés, hiszen mindegyik fontos. Aki ma múzeumba látogat, elsősorban az élményre vágyik, sokan kevésbé fogalmaznák meg úgy a szándékot, hogy feltétlenül tanulni szeretnének. De minden tárgy, alkotás, performance, nem is beszélve a koncepcióra épülő kiállításról, […] A cikk Digitális kincseskamra – tanulás, élmény, párbeszéd a 21. század múzeumaiban eredetileg a Modern Iskola oldalon jelent meg.

Digitális kincseskamra – tanulás, élmény, párbeszéd a 21. század múzeumaiban

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Modern Iskola

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!