A CD Projekt attól tartott, hogy a „dark fantasy” nem fog átmenni – aztán a Trónok harca lett a világ legnagyobb franchise-a

A CD Projekt vezetői szerint volt idő, amikor a „sötét fantasy” kevésbé volt vonzó címke a nagyközönség számára, ám a Trónok harca sikerével minden a helyére került. Adam Badowski úgy emlékszik, a The Witcher 3 idején üzleti kockázatnak tűnt a komorabb hangvétel, aztán a piac ízlése látványosan eltolódott. Nehéz elképzelni azt a korszakot, amikor a dark fantasy nem számított az iparág egyik húzóerejének. Ki ne szeretné azokat a történeteket, amelyek napokig morális dilemmában hagynak. A belépési küszöb bonyolultnak tűnhet, mégis az elmúlt évtizedben a korábban rétegnek hitt játékok egyre szélesebb közönséghez találtak el. A Baldur’s Gate 3 az utóbbi évek egyik legnagyobb RPG-meglepetése maradt. A franchise húszéves szünet után támadt fel, és a finom árnyalatokkal megírt történetmesélés erejével a CRPG-mezőny éléről a teljes játékipar… Olvasd tovább... A CD Projekt attól tartott, hogy a „dark fantasy” nem fog átmenni – aztán a Trónok harca lett a világ legnagyobb franchise-a

A CD Projekt attól tartott, hogy a „dark fantasy” nem fog átmenni – aztán a Trónok harca lett a világ legnagyobb franchise-a

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!