A Baldur’s Gate 3-at fejlesztő Larian odaszúrt: a Square Enix MI-s spórolása zsákutca, a tesztelőket nem lehet gépekkel kiváltani

A GQ-nak nyilatkozó Michael Douse, a Baldur’s Gate 3 kiadóvezetője szerint a minőségbiztosítás emberi munka, és a Square Enix tervével pont azt a hidat vágnák ki, amely a fejlesztés és a közönség között feszül. A mesterséges intelligencia bevonása a játékiparba heves vitákat szít. Egyes stúdiók óvatosak, mások teljesen ráálltak az MI-re, mint az EA. Bár vannak köztes nézetek is, a feltétlen támogatók kapják a legtöbb bírálatot, mert a feladatok gépesítése mellett sorra jönnek az elbocsátások. Miután kiderült, hogy a Square Enix valós tesztelőket cserélne algoritmusokra, a Larian Studios kiadási vezetője, Michael Douse egyértelmű volt: „ez egy hülye ötlet”. Douse szerint a minőségbiztosítás az egyik legelkötelezettebb, legszenvedélyesebb terület bármely játékcégnél. „A QA a közösség és a kiadói csapatok szerves része. Valódi visszajelzést adnak. Mielőtt a… Olvasd tovább... A Baldur’s Gate 3-at fejlesztő Larian odaszúrt: a Square Enix MI-s spórolása zsákutca, a tesztelőket nem lehet ...

A Baldur’s Gate 3-at fejlesztő Larian odaszúrt: a Square Enix MI-s spórolása zsákutca, a tesztelőket nem lehet gépekkel kiváltani

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!