GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi

A következő egy-két évben a generatív AI által vezérelt keresési élmény tovább fog terjedni. Az AI-összefoglalók a találati lista élén jelennek meg, ami csökkentheti az organikus forgalmat bizonyos weboldalak számára. Ugyanakkor a PPC hirdetések egyre inkább integrálódnak ezekbe az AI-alapú válaszokba, miközben a kampánykezelés szinte teljesen automatizálttá válik.A hangsúly a jövőben az adatvezérelt stratégiaalkotásra helyeződik […] A GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

GEO, automatizált kampányok, prediktív célzás és dinamikus kreatívok – ez ma már nem sci-fi

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → MMonline

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!