„PONT A LÉNYEGRŐL NINCS SZÓ SOHA” Beszélgetés Barna Emíliával

Miért kell egy női menedzsernek folyamatosan megindokolnia a munkáját, és hogyan válhat az ironizálás pozícióvédéssé a zenei szcénán belül? A rugalmasság hogyan csaphat át önkizsákmányolásba? Hogyan hatott a hazai zeneipar működésére a covid és mik azok a gyakorlatok, amik máig a zenészekkel maradtak a járványidőszak után? Barna Emíliát (BME Szociológia és Kommunikáció Tanszék, Helyzet Műhely) a magyar popipar sajátosságait gender szempontból vizsgáló, angol nyelvű, Working in Music on the Semiperiphery című kötetétéről kérdeztük. TÓTH-GYÓLLAI ORSOLYA INTERJÚJA.

„PONT A LÉNYEGRŐL NINCS SZÓ SOHA” Beszélgetés Barna Emíliával

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → Revizor

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!